Transfers - Manchester United Memantau Pemain Pertahanan Real Madrid Sergio Ramos

Manchester United Malaysia News - Manchester United mempertimbangkan transfers Real Madrid Sergio Ramos.
Transfers - Manchester United Memantau Pemain Pertahanan Real Madrid Sergio Ramos
Transfers - Manchester United Memantau Pemain Pertahanan Real Madrid Sergio Ramos 


Manchester United mempertimbangkan transfers Real Madrid Sergio Ramos. Manchester United mengawasi pemain pertahanan Real Madrid, Sergio Ramos dengan kontraknya yang akan berakhir pada akhir musim panas nanti, menurut laporan.

United berhasrat untuk memperkuatkan pilihan pertahanan mereka semasa jendela perpindahan musim panas tetapi kegagalan untuk menurunkan pemain seperti Phil Jones dan Marcos Rojo bermakna mereka tidak dapat menambah pasukan.

Harry Maguire dan Victor Lindelof telah bertambah baik dalam beberapa minggu kebelakangan ini tetapi pemain pertahanan masih dipercayai berada dalam senarai harapan Ole Gunnar Solskjaer.

Menurut media dari Sepanyol Marca, Ramos boleh menjadi sasaran jika dia gagal menyetujui kontrak baru dengan gergasi La Liga.

Pemain antarabangsa Sepanyol itu dipercayai menginginkan perpanjangan dua tahun tetapi Madrid hanya bersedia menawarkan perjanjian satu tahun dengan United yang dinamakan sebagai kelab yang memerhatikan keadaannya.

Ramos menggunakan United sebagai tawaran tawar-menawar dalam rundingan mengenai kontrak baru dengan Madrid pada 2015, ketika dia akhirnya menandatangani perjanjian lima tahun hingga 2020 dengan kelab Bernabeu, yang kemudian diperpanjang hingga 2021.

United bebas merundingkan perjanjian pra-kontrak dengan pemain berusia 35 tahun itu pada Januari tetapi akan menghadapi persaingan dari juara Ligue 1, Paris Saint-Germain, yang dilaporkan telah membuat perjanjian tiga tahun untuk pemenang Piala Dunia.

MEN Sport memahami bahawa United berminat dengan rakan sepasukan Ramos, Raphael Varane. Langkah untuk Ramos tidak mungkin memandangkan tuntutan umur dan upahnya.

Di tempat lain, sasaran United yang dilaporkan Eduardo Camavinga akan menandatangani kontrak baru sekiranya laporan di Perancis dipercaya.

Camavinga, 18, adalah salah satu prospek terpanas Eropah dan baru-baru ini menjaringkan gol pada permulaan pertamanya untuk pasukan kebangsaan Perancis.

United dan Real Madrid banyak dikaitkan dengan perpindahan pemain muda itu tetapi L'Equipe percaya dia akan melanjutkan kontraknya dengan Rennes sebelum Krismas.

Pasukan Ligue 1 tidak mahu kehilangan aset berharga mereka dengan murah dan akan memberikannya syarat baru dengan perjanjiannya yang sekarang akan berakhir pada musim panas 2022. via (MEN)