Facundo Pellistri ManUtd Players Bersinar Dalam U23

Facundo Pellistri Manchester United Players berjaya membuat penampilan ketiga dan bersinar karena aksinya di atas lapangan.

Facundo Pellistri dan Arnau Puigmal bersinar ketika Manchester United U23s mengalahkan Tottenham. Manchester United mengalahkan Tottenham 4-2 dalam Liga Perdana 2 untuk mencatat kemenangan ketiga berturut-turut dalam pertandingan.

Facundo Pellistri Manchester United Players Bersinar Dalam U23
Facundo Pellistri Manchester United Players Bersinar Dalam U23



Pellistri Buktikan Kemampuannya pada Team U23s

Pasukan Manchester United U23 meluaskan kemenangan mereka dalam Liga Perdana Inggeris 2. Hingga tiga perlawanan berikutan kemenangan 4-2 yang menghiburkan menentang Spurs. Dimana Facundo Pellistri dan Arnau Puigmal menjadi bintang laga.


Facundo Pellistri Manchester United Players Bersinar Dalam U23
 Facundo Pellistri Manchester United Players Bersinar Dalam U23



Tandukan kepala dari Shola Shoretire yang berusia 16 tahun diiringi penjaga gol dari Arnau Puigmal untuk meletakkan Man Utd di tempat pemandu. Tetapi mereka tetap harus berusaha untuk terus menang.


Spurs, yang kalah hanya sekali dalam pertandingan sejauh ini musim, terbukti menjadi cabaran berat sepanjang pertandingan. Ppermainan hanya ditempatkan pada waktu tambahan, ketika Anthony Elanga dari Man Utd menjaringkan gol setelah bertukar hantaran dengan Hannibal Mejbri. Dan meletakkan hasilnya tidak diragukan lagi .


Facundo Pellistri manchester united players, yang membuat penampilan ketiga yang kompetitif sejak kedatangannya pada awal Oktober. Setelah dari belajar pelajaran yang sukar pada pertengahan minggu menentang Morecambe di EFL Trophy, dengan cepat mencatat kejayaannya.


Menentang pemain belakang penuh Dennis Cirkin dikalahkan oleh Uruguay dengan hanya 13 minit. Facundo Pellistri menemukan ruang untuk melatih umpan silang yang menarik. Reaksi Shoretire Man Utd terhadap pengiriman itu sama baiknya, ketika dia melewati Alfie Whiteman dari jarak dekat.


Manchester United kemudian berada di kaki belakang ketika Spurs bertindak balas, dengan Brooklyn Lyons-Foster menentukan permainan dan menjadi sebahagian daripada dua momen utama bagi pelawat.


Salibnya ke tengah menemui Kion Etete, yang menemui ruang antara pemain pertahanan untuk menyamakan kedudukan. Pada masa itulah Lyons-Foster yang berpeluang untuk menembusi Spurs di depan, mengambil hantaran buruk dari penjaga gawang Paul Woolston tetapi melepaskan usahanya ke atas palang.


Facundo Pellistri terus menyeksa para pembela lawan. dengan paparan seperti yang menunjukkan dengan tepat mengapa dia diserahkan pada hari akhir, dan dia terlibat pada detik kedua Manchester United.


Memanfaatkan ruang terbuka yang diberi kepadanya dari Cirkin. Dia datang dari lini pertahanan belakang, dengan Facundo Pellistri mengalihkan kepemilikan kepada Shoretire yang pada gilirannya menemukan Arnau Puigmal, dan mencatat kelima musimnya.


Puigmal kemudian merebut permainannya yang kedua sebelum rehat berikutan pemanduan dari lini tengah.


Setelah menunjukkan Manchester United bahawa mereka tidak dapat berehat pada kemenangan mereka. Spurs membuat pesanan itu jelas pada awal masa kedua ketika Hannibal Mejbri dengan cepat kehilangan kepemilikan di lini tengah. Jack Clarke memainkan hantaran di seberang gawang dan Harvey White masuk dengan mudah.


Spurs terus kelihatan berbahaya, memaksa menyelamatkan dari Woolston dan menguji pertahanan, tetapi tidak dapat menemukan kelebihan untuk menyamakan kedudukan. Manchester United mengancam tetapi juga kekurangan produk akhir yang ditunjukkan pada tempoh pertama.


Mereka cukup bertahan untuk menang, kemenangan ketiga berturut-turut mereka di Liga Perdana 2. Sedang Spurs berada di kedudukan teratas.


Peminat Manchester United bersuara tentang Facundo Pelistri


Facundo Pellistri bermula untuk U23 milik Man Utd vs Tottenham di Liga Perdana 2 dan terkesan ketika menang 4-2.


Peminat Manchester United bersuara tentang Facundo Pelistri
Peminat Manchester United bersuara tentang Facundo PelistriTambahkan teks


Peminat Manchester United semakin teruja dengan kemasukan Facundo Pellistri baru-baru ini berikutan persembahan terbarunya untuk Bawah 23 Tahun.


Penyokong cepat bertindak balas di media sosial dan akan berharap masih banyak yang akan datang dari pemain manchester united Facundo Pellistri.


Manchester United meneruskan kemenangan ketiga berturut-turut di liga, dengan Arnau Puigmal mencatat kemenangan sebelum Anthony Elanga mengesahkan kemenangan itu dalam masa tambahan.


Hasilnya menaikkan pasukan Manchester United ke tangga kelima di meja Divisyen Satu PL2 – lima mata di belakang pendahulu Liverpool, dengan permainan di tangan. U23 kembali beraksi pada hari Jumaat (7 malam), ke West Ham United. Facundo Pellistri pun cukup jadi pusat perhatian karana aksinya.