How to Watch Livestream MU vs WBA - Manchester United v West Brom Livestream Malaysia Singapore dan Indonesia

Perlawanan pertama Manchester United selepas rehat antarabangsa telah ditarik balik selama lima jam untuk menampung liputan TV langsung di UK.
How to Livestream MU vs WBA - Manchester United v West Brom Livestream Malaysia Singapore dan Indonesia
How to Livestream MU vs WBA - Manchester United v West Brom Livestream Malaysia Singapore dan Indonesia


Perlawanan pertama Manchester United selepas rehat antarabangsa telah ditarik balik selama lima jam untuk menampung liputan TV langsung di UK.

Oleh itu, The Reds masih akan kembali beraksi pada Sabtu 21 November tetapi pertemuan Liga Perdana dengan West Bromwich Albion kini akan bermula pada pukul 20:00 GMT di Old Trafford, dan bukannya waktu sementara 15:00.

Permainan ini akan ditayangkan secara langsung di BT Sport.

Ini adalah satu-satunya perlawanan United dalam pengumuman Liga Perdana Inggeris hari ini, yang hanya merangkumi pilihan penyiar dari 21 hingga 30 November.

Permainan liga kami yang lain di jendela itu, Southampton yang jauh, telah dipilih untuk TV langsung di UK dan akan ditayangkan di Sky Sports pada pukul 14:00 GMT pada hari Ahad 29 November.

Liga Perdana juga telah mengesahkan bahawa semua permainannya dari hujung minggu depan, dan sepanjang Krismas dan Tahun Baru, akan disediakan untuk peminat menonton secara langsung di UK melalui perkhidmatan BT Sport, Sky, Amazon dan BBC yang ada.

Perincian kapan perlawanan Disember dan Januari akan dimainkan, dan saluran mana yang akan ditunjukkan, akan diumumkan pada waktunya.

Manchester United Ole Gunnar Solskjaer menjadi tuan rumah West Brom Slavan Bilic di Old Trafford ketika Liga Perdana kembali selepas rehat antarabangsa.

Manchester United memperoleh kemenangan yang memberangsangkan moral di Everton sebelum jeda antarabangsa untuk meredakan tekanan pada Ole Gunnar Solskjaer dan mereka kembali beraksi menentang West Brom di Old Trafford.

Solskjaer berada di bawah pengawasan yang sangat besar setelah keputusan putus asa menentang Arsenal dan Istanbul Basaksehir dan kemenangan di Goodison Park adalah penyudah yang tepat untuk kecederaan pemain Norway itu.

West Brom telah berjuang sejak mereka kembali ke Liga Perdana dan pasukan Slaven Bilic tidak menang dalam lapan perlawanan dalam penerbangan teratas.

Mereka menduduki tempat ke-18 dalam klasemen dengan tiga mata dan telah kalah dalam dua perlawanan terakhir menentang Tottenham dan Fulham.

Adakah Manchester United akan bertahan di mana mereka berhenti dan menuntut kemenangan penting yang lain? Atau adakah The Baggies akan memberikan kejutan hebat untuk meraih kemenangan pertama musim ini?

Manchester United v West Brom: livestream, saluran TV, waktu permulaan dan cara menonton pertembungan Liga Perdana Inggeris :

  • Sekiranya anda berada di kawasan Malaysia anda boleh menonton "livestream Manchester United" melalui link berikut
  • Sekiranya anda berada di kawasan Indonesia anda boleh menonton "livestream Manchester United" melalui link berikut
  • Sekiranya anda berada di kawasan Singapore anda boleh menonton "livestream Manchester United" melalui link berikut