Patrice Evra Mendedahkan Pogba Berkeinginan Tinggalkan Manchester United

Patrice Evra mengatakan Manchester United harus mengambil tanggungjawab untuk Paul Pogba setelah mengabaikan permintaannya untuk meninggalkan Man Utd

Patrice Evra mendedahkan Pogba meminta untuk meninggalkan Man Utd


Paul Pogba telah berjuang untuk kecergasan dan penampilan musim ini di Manchester United tetapi berbaris menentang West Ham.

Patrice Evra mendedahkan Pogba meminta untuk meninggalkan Manchester United
Patrice Evra mendedahkan Pogba meminta untuk meninggalkan Manchester United


Patrice Evra mengatakan Manchester United harus mengambil tanggungjawab. Karena untuk perjuangan Paul Pogba musim ini setelah mengabaikan permintaan pemain Perancis itu untuk meninggalkan kelab.


Pemain tengah itu telah berjuang untuk mendapatkan prestasi yang konsisten sejauh ini musim ini. Pogba harus tersingkir dari XI pilihan pertama pasukan Man Utd Ole Gunnar Solskjaer.


Dia mendapat permulaan pertama dalam sebulan menentang West Ham. Solskjaer memilih untuk merehatkan Bruno Fernandes menjelang perlawanan penting Liga Champions menentang RB Leipzig pada Selasa malam.


Bercakap di Sky Sports, Evra, rakan Pogba dan mantan rakan sepasukan Juventus. Mendedahkan bahawa pemain Perancis itu telah memberitahu pasukan Manchester United bahawa dia berminat untuk meninggalkan Man Utd.


Evra berpendapat bahawa keputusan Manchester United untuk mempertahankan Pogba tidak menepati kehendaknya. Bermakna sukar untuk disalahkan di kaki pemain tengah yang memenangi Piala Dunia.


Patrice Evra Mengkritik Donny van de Beek dan Paul Pogba

Paul Pogba memberi impak penentu bagi Man Utd vs West Ham sementara Donny van de Beek ditarik pada separuh masa.

Patrice Evra Mengkritik Donny van de Beek dan Paul Pogba
Patrice Evra Mengkritik Donny van de Beek dan Paul Pogba


Patrice Evra berkata, dia ketawa ketika mendengar orang membandingkan Donny van de Beek dengan Paul Pogba. Setelah pemain Perancis itu mencetuskan kemunculan semula Manchester United di West Ham.


Pogba membuat penampilan pertamanya untuk Manchester United dalam lebih dari sebulan di Stadium London. Menjaringkan gol penyamaan yang hebat dari jarak jauh. Sebelum gol dari Mason Greenwood dan Marcus Rashford memperoleh kemenangan.


Pogba telah berjuang untuk kecergasan dan penampilan musim ini, dan Van de Beek telah mendapat anggukan lebih awal. Pasukan ini berbaris bersama pada Sabtu malam tetapi Van de Beek ketakutan pada separuh masa sementara Pogba memberi kesan yang menentukan.


Evra mengkritik Penampilan Van de Beek menentang West Ham setelah pemain tengah itu digantikan oleh Bruno Fernandes pada jeda.


Marcus Rashford juga dikirim sebagai pengganti Edinson Cavani dan Evra mengatakan Ole Gunnar Solskjaer layak mendapat kredit kerana membuat perubahan setelah babak pertama yang buruk.


Manchester United akhirnya berjaya memenangi perlawanan dengan skor akhir 1 – 3 atas West Ham.


Source : (MEN)