Man Utd Terkini - Pogba dan Rashford Berjaya Tumbangkan Sheffield United

Manchester United memperoleh kemenangan 3-2 ke atas Sheffield United dalam Liga Perdana pada Khamis malam.

Man Utd Terkini – Pogba dan Rashford Berjaya Tumbangkan Sheffield United

Man Utd Terkini - Pogba dan Rashford Berjaya Tumbangkan Sheffield United



Manchester United memperoleh kemenangan 3-2 ke atas Sheffield United dalam Liga Perdana pada Khamis malam.

Manchester United meneruskan prestasi yang baik di liga, terutama di luar rumah. Setelah memenangi semua perlawanan domestik mereka dari Old Trafford musim ini – dan kini meraih tempat ke-10 dalam bangkit di liga. Mereka berhadapan dengan The Blades yang luar biasa. Yang berada di puncak meja dengan hanya satu mata dari 13 perlawanan setakat ini.

Dengan keputusan seri untuk Man City pada pertengahan minggu ini dan kekalahan untuk Tottenham, Chelsea dan Leicester. Kemenangan Manchester United membuat mereka tetap berhubungan dengan pesaing gelaran, yang dijamin dengan penyokong Marcus Rashford dan serangan Anthony Martial. Pasukan Ole Gunnar Solskjaer mengejar gawang David McGoldrick setelah melakukan kesalahan Dean Henderson. Tetapi kemudian mendahului 3-1 di depan sebelum McGoldrick memberi mereka ketakutan lewat.


Paul Pogba membalas nasihat pelatih Manchester United di Sheffield United

Manchester United kebobolan pertama kali di tempat sendiri di Liga Perdana sebelum menjaringkan tiga gol dan menang sekali lagi.

Di belakang, David McGoldrick mesti tertanya-tanya adakah dia sepatutnya meletakkan bola melewati tiang gol terbuka itu. Setiap kali Manchester United kebobolan di tempat pertama di Liga Perdana. Mereka akhirnya akan menang dan skripnya boleh diramalkan seperti filem James Bond.

Untuk pertemuan liga tandang keenam berjalan, Manchester United menjaringkan sekurang-kurangnya tiga gol dan yang ketiga. Walaupun dicemari oleh kesalahan penjaga gawang oleh Aaron Ramsdale. Menangkap inti dari mitos ‘Jalan Bersatu’ mitos Ole Gunnar Solskjaer berusaha untuk memulihkannya.


Marcus Rashford menerangkan apa yang perlu dilakukan oleh Man Utd untuk menjadi pencabar gelaran


Man Utd dapat menduduki tempat kedua di Liga Perdana jika mereka menang dalam permainan. Marcus Rashford telah menyatakan apa yang perlu mereka lakukan musim ini.

Marcus Rashford menegaskan Manchester United harus mencari lebih banyak konsistensi antara pasukan tuan rumah dan tandang. Agar supaya untuk mengekalkan cabaran gelaran musim ini.

Penyerang menjaringkan dua gol dalam kemenangan 3-2 di Sheffield United. Dalam kemenangan keenam berturut-turut di Liga Perdana untuk pasukan Ole Gunnar Solskjaer.

Mereka hanya menang sekali dalam liga di Old Trafford. Namun, walaupun mereka akan berada di tempat kedua jika mereka menang dalam permainan di Burnley. Rashford tahu bahawa formasi tuan rumah perlu diperbaiki untuk menjadi pencabar gelaran.

Berganda Rashford membawanya ke 12 gol untuk musim ini untuk Manchester United. Rashford menikmati menghidupkan semula perkongsiannya dengan Anthony Martial dan Mason Greenwood, dengan ketiga penyerang itu menyebabkan Blades tidak mengalami masalah.

Rashford yang kedua mengakhiri gerakan pasukan yang baik, Namun dia juga berhutang dengan Michael Oliver. Karna Michael Oliver yang bermain kelebihan ketika Paul Pogba diretas di lingkaran tengah.


Penyokong Manchester United tidak percaya dengan kesalahan Dean Henderson terhadap Sheffield United


Henderson lebih disukai daripada David De Gea untuk permainan tetapi melakukan kesalahan awal yang membolehkan David McGoldrick menjaringkan gol.

Peminat Manchester United dibiarkan terkejut dengan kesalahan awal Dean Henderson ketika menentang Sheffield United.

Penjaga gol Manchester United itu diberi permulaan ketika menentang kelab yang dia habiskan selama dua musim terakhir. Dengan pinjaman tetapi dia melakukan kesilapan mahal. Setelah hanya empat minit ketika dia ditangani oleh Oliver Burke. Membolehkan David McGoldrick menggulung bola ke gawang kosong dan memberikan bilah memimpin.

Ini bermaksud Manchester United sekali lagi dibiarkan mengejar permainan setelah kebobolan pertama.

Dengan Henderson lebih disukai daripada David De Gea untuk permainan. Penyokong Manchester United merasa bingung kerana pemain muda yang mendapat penilaian tinggi itu boleh membuat kesalahan seperti itu.


Pengurus Manchester United, Ole Gunnar Solskjaer bertindak balas terhadap prestasi Dean Henderson vs Sheffield Utd


Dean Henderson gagal untuk gol pertama Sheffield United di Bramall Lane. Tetapi menyelamatkan lewat untuk memastikan Man Utd memperoleh ketiga-tiga mata.

Ole Gunnar Solskjaer berkata, Dean Henderson lulus ujian ketahanan pertamanya sebagai penjaga gol Manchester United di bekas kelab Sheffield United.

Henderson dicuri bola secara cuai pada minit kelima ketika David McGoldrick. Lalu meletakkan Sheffield United di depan tetapi membuat penjimatan penting dalam masa tambahan untuk menolak Blades menyamakan kedudukan.

Pemain berusia 23 tahun itu dipanggil untuk menghadapi kelab yang dia habiskan selama dua musim dengan pinjaman. Setelah melakukan debut penuh Liga Perdana di West Ham United dua minggu lalu. Ketika Manchester United juga kebobolan pertama sebelum menang dengan menjaringkan tiga gol.

Solskjaer menerima Henderson bersalah atas gol pertama McGoldrick dalam kemenangan 3-2 Man Utd tetapi memuji wataknya ketika pulih dari kemunduran.


Nemanja Matic memberikan cabaran kepada Pemain Manchester United


Marcus Rashford menjaringkan dua gol dan Anthony Martial juga menjaringkan gol dalam kemenangan 3-2 untuk Man Utd di Sheffield United.

Nemanja Matic telah mencabar pemain depan Manchester United untuk lebih klinikal dan terus memutuskan permainan.

Pertahanan Marcus Rashford dan gol Anthony Martial nampaknya berjaya menamatkan permainan Man Utd menentang Sheffield United. Saat pasukan Ole Gunnar Solskjaer menghasilkan beberapa bola sepak yang menakjubkan di South Yorkshire.

Tetapi setelah gol David McGoldrick awal dan ricochet lewat pemain yang sama memberikan Man Utd ketakutan, ia berjaya menamatkan saingan 3-2. Dan peminat Man Utd dibiarkan bertanya mengapa ia menjadi sangat tegang di Bramall Lane.

Matic kemudian ditanya secara langsung adakah dia melihat Man Utd sebagai pencabar realistik untuk liga. Mereka ketinggalan lima mata pendahulu Liverpool dengan permainan di tangan selepas kemenangan ke-10 berturut-turut di Liga Perdana.

Dia kemudian mencabar pemain seperti Rashford, Martial dan Bruno Fernandes untuk meneruskan penampilan baik mereka. Agar untuk memutuskan permainan dan mengekalkan impian gelaran Manchester United.


Man Utd mencipta dua rekod Liga Perdana Inggeris selepas kemenangan ke atas Sheffield United


Pasukan Ole Gunnar Solskjaer tampil hebat di jalan musim ini.

Manchester United melangkah ke tangga keenam dalam Liga Perdana selepas kemenangan 3-2 ke atas Sheffield United.

The Reds berada lima poin di atas klasemen dengan permainan di tangan. Man Utd meneruskan permulaan menjanjikan mereka ke kempen Liga Perdana.

Formasi tandang Manchester United telah menjadi salah satu kemuncak musim ini sejauh ini, dengan enam kemenangan daripada enam di liga di Liga Perdana.

Man Utd adalah satu-satunya kelab yang tidak terkalahkan di bahagian sejauh ini. Kempen ini berkat aksi 100 peratus mereka dan mereka mencatat dua lagi rekod dalam kemenangan di Bramall Lane.

Tugas seterusnya untuk Man Utd adalah memperbaiki penampilan di tempat sendiri. Karna dengan hanya satu kemenangan dan dua seri untuk ditunjukkan dari enam perlawanan liga mereka sejauh musim ini.

Perlawanan tuan rumah seterusnya menentang Leeds United hujung minggu ini dalam pertandingan yang semestinya mengasyikkan. Pasukan Wolves yang berada di bawah par baru-baru ini tetapi mencatat kemenangan yang memberangsangkan semangat ke atas Chelsea minggu ini.

Bercakap selepas perlawanan di Amazon Prime, Solskjaer mengatakan pasukannya sedar bahawa mereka perlu memperbaiki penampilan mereka. Lalu dia mengatakan bahawa mereka sangat bermotivasi untuk menghadapi saingan Leeds hujung minggu ini.


Paul Scholes menjelaskan apa yang mesti dilakukan oleh Manchester United untuk melancarkan tawaran gelaran Liga Perdana Inggeris



Man Utd meneruskan penampilan terbaik mereka dengan kemenangan ke atas Sheffield United.

Paul Scholes mengatakan Manchester United boleh mencabar kejuaraan Liga Perdana Inggeris jika mereka berjaya mengekalkan 10 pemain untuk musim ini.

Man Utd meneruskan penampilan tandang mereka yang dominan pada hari Khamis. Saat mereka mengalahkan Sheffield United dengan kemenangan 3-2 di Bramall Lane. Sementara menduduki tempat keenam di tangga teratas, dengan lima mata pendahulu Liverpool dengan permainan di tangan.

Scholes percaya masih ada penambahbaikan yang dapat dilakukan kepada United. Dengan mengenal pasti hakikat bahawa pemain tengah pertahanan mereka tidak selalu dapat mengawal permainan.

Namun, ketika berbicara mengenai Amazon Prime, bekas pemain tengah Man Utd itu. Berpendapat bahawa terdapat banyak tanda-tanda semangat untuk pasukan Ole Gunnar Solskjaer, dengan syarat mereka mendapat sedikit kecederaan.


Michael Owen mengatakan kemenangan membuktikan kedudukan terbaik Marcus Rashford di Manchester United



Rashford membintangi kemenangan United 3-2 ke atas Sheffield United. Dengan pemain depan bermain di sebelah kiri Anthony Martial, dan berjaya menjaringkan dua gol pada malam itu

Michael Owen percaya Marcus Rashford bermain di kedudukan terbaiknya ketika menang 3-2 ke atas Manchester United atas Sheffield United.

Ganda Rashford memberi inspirasi kepada United untuk merangkul tiga mata di Bramall Lane setelah terselamat dari pasukan tuan rumah.

Blades mendahului awal setelah Oliver Burke menerkam kesalahan Dean Henderson untuk mengalahkan David McGoldrick – yang mengetuknya.

Namun, Rashford menyamakan kedudukan permainan kira-kira 20 minit kemudian dengan kawalan yang hebat. Namun, akhirnya sebelum menembusi bola melewati Aaron Ramsdale pada separuh voli.

Anthony Martial berjaya menjadikan kedudukan 2-1 setelah hantaran Paul Pogba yang baik, sebelum Rashford menggandakan jumlahnya selepas rehat.

McGoldrick masuk dengan hanya berbaki beberapa minit. Tetapi United memegang tiga mata di Sheffield untuk mengekalkan rekod tandang Ole Gunnar Solskjaer.

Rashford – yang sering digunakan di bahagian tengah oleh Solskjaer – bermain di sebelah kiri Martial di Bramall Lane.

Bruno Fernandes menduduki posisi tengah tengah menyerang, sementara Mason Greenwood berada di sebelah kanan Martial.

Dengan Rashford di sebelah kiri, dia dapat bermain dengan lebih banyak ruang di sekelilingnya untuk dieksploitasi. Sesuatu yang Owen percaya menguntungkan pemain England itu.