Kelab EPL Berlumba Menandatangani Pemain Man Utd yang Akan Keluar

Satu lagi kelab Liga Perdana Inggeris telah menyertai perlumbaan untuk menandatangani salah satu pembuangan Manchester United.

Kelab Liga Perdana Inggeris yang lain turut serta dalam perlumbaan untuk menandatangani United yang dikeluarkan

Kelab EPL Berlumba Menandatangani Pemain Man Utd yang Akan Keluar
Kelab EPL Berlumba Menandatangani Pemain Man Utd yang Akan Keluar


Satu lagi kelab Liga Perdana Inggeris telah menyertai perlumbaan untuk menandatangani salah satu pembuangan Manchester United ketika ini dalam tempoh perpindahan Januari.


Satu lagi kelab Liga Perdana Inggeris telah menyertai perlumbaan untuk menandatangani salah satu pembuangan Manchester United. Ketika ini dalam jendela perpindahan Januari, menurut laporan dari Daily Star.


Daniel James tidak begitu disukai di bawah pemerintahan Ole Gunnar Solskjaer sejak sekian lama. Pemain sayap itu akhirnya kembali berdepan Leeds United pada Ahad lalu dalam kemenangan besar 6-2 di Old Trafford, di mana dia hanya berjaya merangkul gol keduanya musim ini.


Namun, prestasi lain yang kurang memberangsangkan ketika menentang Leicester City semalam dengan keputusan seri 2-2. Menyaksikan pemain Wales itu dikalahkan oleh pengurusnya pada awal babak pertama untuk digantikan oleh Paul Pogba.


Dalam 54 penampilan untuk Manchester United sejak bergabung dengan kelab pada musim panas 2019. James hanya berjaya mendapatkan lembaran skor pada 6 kesempatan yang berbeza, sementara juga hanya menjaringkan 3 gol sejak Ogos 2019.


Pergerakan pinjaman telah disarankan untuk pemain berusia 23 tahun itu kerana kekurangan waktu permainan musim ini. Hanya membuat 5 penampilan di Liga Perdana, selebihnya datang di Piala Carabao.


Pada masa lalu, kelab seperti Leeds United, Brighton dan Hove Albion, dan bahkan Burnley, telah dikaitkan dengan perpindahan pemain antarabangsa Welsh, yang semuanya adalah kelab Liga Perdana.


Kini, Daily Star melaporkan bahawa satu lagi kelab Liga Perdana Inggeris telah bergabung dalam perlumbaan untuk menandatangani pemain sayap itu. Secara pinjaman di jendela perpindahan Januari, West Bromwich Albion Sam Allardyce.


Laporan itu mendakwa bahawa Allardyce, yang baru-baru ini mengambil tempat panas di Hawthorns, telah bertanya mengenai ketersediaan James untuk mendapatkan pinjaman.


Source (TUS)