Chevrolet Bisa Jadi Solusi Transfer Cristiano Ronaldo ke Man Utd

Hubungan antara Manchester United dan Cristiano Ronaldo kemungkinan akan berlanjutan sehingga persaraan pemain.

Chevrolet Bisa Jadi Solusi Transfer Cristiano Ronaldo ke Man Utd

Manchester United selalu dikaitkan dengan perpindahan bekas bintang Cristiano Ronaldo.

Chevrolet Bisa Jadi Solusi Transfer Cristiano Ronaldo ke Man Utd
Chevrolet Bisa Jadi Solusi Transfer Cristiano Ronaldo ke Man Utd


Hubungan antara Manchester United dan Cristiano Ronaldo kemungkinan akan berlanjutan sehingga persaraan pemain. Orang Portugal boleh dikatakan pemain terbaik di planet ini dan setiap jendela perpindahan dari tahun 2009 dan seterusnya membawa harapan baru bahawa dia dapat kembali ke Old Trafford. Segala perbincangan yang realistik gagal dilaksanakan dan Ronaldo tidak pernah kelihatan hampir kembali ke Manchester.


Cristiano sedang menikmati beberapa bentuk pencetak gol terbaiknya di Turin dan bahkan ketika berusia 35 tahun, terus memecahkan rekod. Juventus, seperti banyak pasukan lain dengan senang hati memasukkan Ronaldo dalam rancangan masa depan mereka tetapi kewangan kelab dapat menghalangi. Pakaian Itali telah menyaksikan penurunan besar dalam neraca mereka setelah berlakunya wabak Coronavirus.


RT.com telah mendakwa bahawa penaja Manchester United, Chevrolet, mungkin tergoda untuk mengambil langkah untuk membawa Ronaldo kembali ke Man Utd. Ronaldo menyokong penaja Juventus Jeep di instagramnya dan menerajui iklan mereka, yang membolehkan mereka berkembang ke pasaran baru.


Kisah berita harus diambil dengan lebih daripada secubit garam. Sekiranya Ronaldo kembali ke Man Utd, tidak mungkin Chevrolet terlibat dalam perjanjian itu.


Pemain Bintang Juventus Ditawarkan Ke Manchester United


Manchester United telah ditawarkan sebagai salah satu pemain bintang Juventus menjelang jendela perpindahan musim panas yang akan datang, menurut 90 minit.


Manchester United telah ditawarkan sebagai salah satu pemain bintang Juventus menjelang jendela perpindahan musim panas yang akan datang, menurut 90 minit.


Pemain yang dilaporkan ditawarkan ke kelab itu adalah penyerang Argentina, Paulo Dybala, yang mengalami permulaan yang perlahan untuk musim ini, seperti Juventus sendiri di Serie A, yang kini duduk di tangga keempat di liga.


Paulo Dybala hampir bergerak pada musim panas 2019 berikutan pelantikan Maurizio Sarri, dengan kelab yang kononnya menyetujui bayaran untuk pemain itu, tetapi pemain Argentina itu sendiri menghentikan kesepakatan itu kerana dia ingin tinggal di Turin, dengan pasukan yang dia sayangi, dan berjuang untuk tempatnya dalam kesebelasan utama.


Walau bagaimanapun, pemain berusia 27 tahun itu hanya mempunyai 18 bulan kontraknya pada Januari, yang bermaksud bahawa dalam 12 bulan, dia akan tersedia untuk kelab untuk bercakap mengenai kemungkinan perpindahan percuma.


Ejen Dybala sudah mula menawarkan pelanggannya ke beberapa kelab berprofil tinggi Eropah, termasuk semua 'enam besar' di Liga Perdana, dengan Manchester United berada dalam kategori itu.


Laporan itu juga mendakwa bahawa pasukan Liga Perdana Inggeris tidak mahu berunding mengenai kemungkinan adanya kesepakatan sehingga mereka mengetahui dengan pasti bahawa Dybala berminat untuk meninggalkan Itali, kerana pemain tengah penyerang / penyerang yang serba boleh itu mempunyai rekod prestasi kelab terkemuka sebelum memutuskan bahawa dia mahu tinggal di Juventus.


Masih belum diketahui berapa harganya Dybala untuk Manchester United, tetapi menurut TransferMarkt, nilai pasarannya ketika ini adalah 72 juta £.


Manchester United Memantau Pertahanan £ 54 Juta

Manchester United kini mengawasi pergerakan bek tengah bernilai £ 54 juta, menurut laporan.


Manchester United kini memantau pemain pertahanan Poland, Sebastian Walukiewicz, menurut laporan dari gerai Itali Corriere Dello Sport.


Pemain berusia 20 tahun itu bermain untuk Cagliari Eusebio Di Francesco di Serie A dan telah membuat gelombang di bahagian pertahanan untuk pasukan Itali.


Pemain tengah dari Poland itu malah diberi penghargaan kerana penampilannya yang baik oleh pengurus pasukan kebangsaan Poland, telah memberikan banyak peluang antarabangsa kepada Walukiewicz, dengan mengekalkan kemenangan dalam penampilan kompetitifnya ketika seri 0-0 kepada Itali dalam Liga Bangsa-bangsa UEFA.


Sekiranya Manchester United menandatangani pemain muda itu, kosnya akan menelan belanja kira-kira 54 juta £.


Manchester United kelihatan goyah musim ini dari sudut pertahanan, walaupun secara statistik merupakan salah satu pertahanan terbaik dalam bola sepak Eropah musim lalu.


Pasukan Ole Gunnar Solskjaer kini berada di tangga kelima ketika kembali pada babak kedua yang hebat menentang West Ham United pada hari Sabtu, tetapi sepanjang perlawanan, pasangan bek tengah Victor Lindelöf dan Harry Maguire tersingkir beberapa kali pada waktu rehat.


Sejauh ini musim ini di Liga Perdana, United kebobolan 17 gol hanya dalam 10 perlawanan, rata-rata hampir 2 gol kebobolan setiap perlawanan.


Menurut laporan yang tidak terkira banyaknya, Manchester United mempunyai senarai panjang kemungkinan sasaran bek tengah yang akan dicari oleh kelab itu dalam jendela perpindahan yang akan datang, dan menurut Corriere Dello Sport, Sebastian Walukiewicz kini juga berada dalam senarai potensi pemain untuk Ole Gunnar Solskjaer.


Nama lain dalam senarai ini adalah Dayot Upamecano, Kalidou Koulibaly, Raphael Varane, dan juga Niklas Sule.


United 'bersedia untuk membuat' tawaran Lucas Vazquez bernilai € 15 juta

United bersedia membuat tawaran untuk menandatangani Lucas Vazquez, menurut laporan.


Defensa Central menunjukkan pemain sayap kanan Real Madrid, Vazquez telah muncul sebagai sasaran perpindahan kejutan untuk pasukan Ole Gunnar Solskjaer.


Mereka menyarankan United ingin memanfaatkan pemain Sepanyol itu sebagai bek penuh dan akan bersedia membayar € 15 juta untuk mendapatkannya.