Wolves Star Raul Jimenez Mendedahkan Man United Mahu Mendatangkannya Pada Musim Panas

Bintang serigala Raul Jimenez dikaitkan dengan perpindahan ke Theatre of Dreams setelah berlaku bahawa Solskjaer mengutamakan perpindahan penyerang.
Wolves Star Raul Jimenez Mendedahkan Man United Mahu Mendaftarnya Pada Musim Panas
Wolves Star Raul Jimenez Mendedahkan Man United Mahu Mendatangkannya Pada Musim Panas


Manchester United dikaitkan dengan pemain yang tidak terhitung jumlahnya di jendela perpindahan musim panas. Ketua kelab menegaskan mereka akan berhati-hati dalam perniagaan mereka tetapi ini tidak menghentikan spekulasi berterusan bahawa Red Devils akhirnya akan mengeluarkan 108 juta pound untuk menandatangani sasaran utama mereka Jadon Sancho dan banyak lagi. Akhirnya kesepakatan Sancho gagal direalisasikan bersama dengan rentetan yang lain.

Bintang serigala Raul Jimenez dikaitkan dengan perpindahan ke Theatre of Dreams setelah berlaku bahawa Solskjaer mengutamakan perpindahan penyerang. Walaupun ada kaitan, Jimenez tetap berada di Molineux dan United memilih perjanjian tarikh akhir yang membawa ejen percuma Edinson Cavani ke Old Trafford - pemain baru itu menjaringkan gol pertamanya untuk kelab itu dalam kemenangan United 3-1 atas Everton di Liga Perdana.

Jimenez yang berusia 29 tahun telah bersuara setelah menandatangani perjanjian baru tiga setengah tahun dengan Wolves pada bulan Oktober, pemain antarabangsa Mexico itu telah menjaringkan empat gol untuk kelabnya musim ini. Bercakap dengan TUDN dia berkata:

"Suatu hari saya bangun dan Juventus mahukan saya, Manchester United yang lain dan yang saya tahu ada pendekatan yang dibuat,"

"Sebenarnya saya sangat gembira di Wolverhampton," tambahnya. "Tidak pernah salah berada di tempat di mana anda sihat tetapi mereka tahu bahawa saya tidak berpuas hati (dengan bentuk saya), saya selalu mencari lebih banyak lagi."

Ini (satu gerakan) tidak berlaku kali ini Sekiranya ia berlaku pada suatu ketika, ia mesti menjadi yang terbaik bagi saya, untuk Wolves dan pasukan yang saya sertai. "Tetapi saya sangat gembira di Wolves dan dianggap pemain yang sangat penting."

via (TUS)