Setelah Membuat 4 tawaran untuk Jadon Sancho Manchester United Menyiapkan Tawaran 100 juta € Lagi

Manchester United Malaysia News - Manchester United sedang mempersiapkan tawaran € 100 juta lagi untuk Jadon Sancho .
Setelah Membuat 4 tawaran untuk Jadon Sancho Manchester United Menyiapkan Tawaran 100 juta € Lagi
Setelah Membuat 4 tawaran untuk Jadon Sancho Manchester United Menyiapkan Tawaran 100 juta € Lagi 

Manchester United sedang mempersiapkan tawaran € 100 juta lagi untuk Jadon Sancho kerana pemain sayap itu kelihatan terpaksa keluar.

Manchester United sedang mempersiapkan tawaran lagi untuk pemain tengah Borussia Dortmund Jadon Sancho, menurut Todofichajes.

Dinyatakan dengan baik bahawa Manchester United menghabiskan musim panas mengejar pemain antarabangsa England itu dan yakin bahawa Dortmund akan membuat penilaian bintang mereka bernilai 108 juta euro.

Sudah tentu, kita sekarang tahu bahawa tidak menjadi masalah kerana Ed Woodward dibiarkan berwajah merah dan Ole Gunnar Solskjaer terpaksa masuk musim Liga Perdana tanpa sasaran perpindahan utamanya.

Namun, Sancho nekad untuk berpindah ke Old Trafford dan telah membuat perasaannya diketahui oleh majikannya. Ada keributan bahwa kisah perpindahan musim panas telah menyebabkan penurunan dalam bentuk yang dialami pemain berusia 20 tahun itu di Bundesliga, walaupun Sancho memberikan jawaban yang kurang meyakinkan ketika ditanya apakah spekulasi itu penyebabnya ;


"Tidak, saya rasa tidak,

"Setiap pemain mempunyai sedikit penurunan dalam karier mereka dan saya merasa seperti saya melaluinya pada masa ini.

"Begitulah cara saya bangkit dan saya gembira kerana mempunyai pengurus yang percaya kepada saya dan terus memulakan saya.

"Saya gembira dapat memulakannya ke England. Setiap kali saya bermain, saya berusaha melakukan yang terbaik, cukup bernasib baik saya mendapat gol dan saya gembira dapat membantu pasukan sekali lagi. "


Dengan jendela perpindahan Januari yang tinggal hanya beberapa minggu lagi, laporan mendakwa bahawa United berharap untuk mendapatkan tandatangan bekas pemain Manchester City itu sebelum Kejuaraan Eropah musim panas depan kerana ada kebimbangan bahawa nilainya akan meningkat setelah kejohanan berlangsung.


United dianggap akan menyiapkan perjanjian bernilai € 100 juta yang dapat menyaksikan Sancho bergabung pada Januari atau diterima sebagai perjanjian awal untuk musim panas depan. Selanjutnya, Sancho telah mengulangi keinginannya untuk bermain untuk Manchester United dan telah 'memaksa' kelab yang berpangkalan di Jerman itu untuk merundingkan perpindahan tersebut.

Manchester United kehilangan Bruno Fernandes pada musim panas 2019 ketika Ed Woodward berpegang teguh pada apa yang dia percayai sebagai harga yang berpatutan, hanya untuk kembali pada bulan Januari untuk mendapatkan perjanjian. Adakah kita akan menyaksikan perkara yang sama dengan Jadon Sancho?

via (TUS)