Prediction Starting : Istanbul Başakşehir vs Manchester United

Berbeza dengan penampilan domestik mereka, United kini berada di tangga teratas Kumpulan H setelah menang berturut-turut
Ilustration via /(UnofficialUnitedMalaysiaCommunity)


Bagaimana Manchester United akan beraksi dalam pertandingan Liga Champions esok menentang juara Turki Istanbul Başakşehir?


Manchester United dapat melupakan kesengsaraan Liga Perdana mereka esok malam ketika mereka kembali ke aksi Liga Champions untuk menentang juara Turki, Istanbul Başakşehir. Berbeza dengan penampilan domestik mereka, United kini berada di tangga teratas Kumpulan H setelah menang berturut-turut menentang Paris Saint-Germain dan RB Leipzig.


Namun, setelah kekalahan menentang Arsenal pada hari Ahad, bagaimana barisan Ole Gunnar Solskjaer ketika United akan menjadikannya tiga kemenangan daripada tiga.


Ada kemungkinan Solskjaer dapat memberikan Dean Henderson penampilan pertamanya di Liga Champions, dengan penghalang England tidak tampil sejak kemenangan 3-0 ke atas Brighton & Hove Albion pada bulan September.


Aaron Wan-Bissaka akan kekal di sebelah kanan empat belakang, sementara Axel Tuanzebe dapat menggantikan Victor Lindelof bersama kapten Harry Maguire. Dengan Alex Telles yang masih tidak tersedia, Luke Shaw akan terus di bek kiri.


Kawasan tengah akan membuktikan satu lagi teka-teki. Adakah Solskjaer akan bertahan dengan berlian yang bermula pada kemenangan hebat atas Leipzig tetapi terdedah kepada Arsenal, atau adakah dia akan kembali ke lini tengah tiga? Kemungkinannya dia akan terus berlian, dengan Nemanja Matic dan Donny van de Beek datang untuk Scott McTominay dan Fred.


Paul Pogba dapat diberi penangguhan setelah pelanggaran menentukan perlawanan yang membawa kepada kemenangan penalti Arsenal pada hari Ahad, dengan Bruno Fernandes bermula di puncak intan.


Anthony Martial akan disambut kembali setelah ketinggalan dalam perlawanan hari Ahad kerana penggantungan dan, walaupun akan ada godaan untuk memberikan Edinson Cavani sebagai permulaan pertamanya untuk kelab itu, Marcus Rashford dapat berbaris bersama pemain Perancis itu.