Partner Baru Maguire dan Potensi Keluar Eric Bailly Manchester United

Terdapat nama baru yang dikaitkan dengan Manchester United untuk menyelesaikan masalah pertahanan mereka - David Carmo.
Partner Baru Maguire dan Potensi Keluar Eric Bailly Manchester United
Partner Baru Maguire dan Potensi Keluar Eric Bailly Manchester United



Khabar angin perpindahan Man United terbaru merangkumi nama pertahanan baru dan kemas kini mengenai bekas pemain muda.

Terdapat nama baru yang dikaitkan dengan Manchester United untuk menyelesaikan masalah pertahanan mereka - David Carmo.

Ole Gunnar Solskjaer masih ingin menandatangani pemain pertahanan kiri baru yang dapat bergandingan dengan Harry Maguire, dengan Victor Lindelof, Eric Bailly dan Axel Tuanzebe semuanya digunakan di belakang musim ini. Lindelof adalah rakan kongsi Maguire yang paling kerap, tetapi beberapa tanda tanya telah ditimbulkan mengenai masa depannya di United.

Sekarang, ESPN melaporkan bahawa pemain pertahanan Portugal Braga Carmo adalah salah satu pemain yang diminati oleh United.

Dikatakan kelab-kelab Liga Perdana lain juga menunjukkan minat pada pemain berusia 21 tahun itu sementara Fiorentina dan Roma sama-sama bertanya mengenai pemain pertahanan itu pada musim panas.

Carmo memulakan musim ini sebagai pilihan pertama untuk Braga, tetapi kini menjalani penggantungan setelah diusir menentang Guimaraes bulan lalu. Dia mencapai batas bawah 20 untuk Portugual dan memiliki total 27 penampilan senior untuk namanya.

Sementara itu, Record mengatakan Sporting telah bergerak untuk mencuba dan tidak berminat dengan pemain muda mereka Nuno Mendes dengan meningkatkan klausa pembebasannya.

Mendes, 18, tidak lama memasuki kontraknya sekarang, dan dia telah menjadi pemain biasa musim ini setelah melakukan debut awal tahun ini.

Bek kiri dikatakan dicari oleh United, bersama Liverpool, AC Milan dan Arsenal, jadi laporan itu mengatakan Sporting akan menawarkan kepadanya perjanjian baru dengan klausa pelepasan yang lebih tinggi.

Itu akan menyaksikan klausa pembebasannya meningkat dari £ 40 juta menjadi £ 62 juta, yang mereka katakan mungkin membuat harga United tidak dapat diselesaikan.

Akhirnya, HLN mengatakan Southampton sedang mempersiapkan tawaran Januari 25 juta euro untuk bekas pemain sayap United, Adnan Januzaj pada Januari. Sekiranya itu berlaku, United mungkin akan mendapat bahagian € 7.5 juta dari yuran tersebut kerana klausa jual yang termasuk dalam perjanjian untuk menjual Belgia.


Ejen Bercakap Mengenai Potensi Keluar Eric Bailly Manchester United

Eric Bailly mendapati peluangnya di Manchester United terhad setelah pelbagai kecederaan, yang mendorong komen dari ejennya.

Eric Bailly telah mengalami masa yang lebih sengit di Manchester United dalam beberapa tahun kebelakangan ini setelah mengalami beberapa masalah kecederaan. Sejak menandatangani kontrak dari Villarreal pada 2016, pemain antarabangsa Pantai Gading itu hanya tampil 89 kali untuk kelab dan hanya 15 kali sejak akhir musim 2018/19.

United telah dikaitkan dengan pertahanan tengah baru untuk beberapa waktu sekarang kerana persoalan mengenai perkongsian jangka panjang Harry Maguire dan Victor Lindelof berlanjutan dan Bailly tidak dilihat oleh banyak pihak sebagai penyelesaian untuk masalah ini.

Pemain berusia 26 tahun itu dikaitkan dengan perpindahan ke Serie A pada musim panas, dengan kedua Juventus dan AC Milan dikhabarkan berminat, tetapi Bailly berminat untuk tetap berada di Old Trafford dan memperjuangkan tempatnya.

Namun, setelah memulakan kemenangan Carabao Cup ke atas Luton Town dan Brighton & Hove Albion dan kekalahan 6-1 menentang Tottenham Hotspur di Liga Perdana, pemain pertahanan itu mengalami kecederaan lain ketika bertugas di peringkat antarabangsa dan terus berada di luar sejak itu.

Bercakap dengan CMIT TV, Graziano Battistini dari Promoesport bercakap mengenai masa depan Bailly di Manchester United dan membahas hubungan musim panas ke Itali;

"Anak lelaki itu berada dalam konteks penting seperti United, sebelum menilai jalan keluar mesti ada situasi yang benar-benar berlaku.

"Idea Milan mungkin mempunyai logik, tetapi kita perlu menilai banyak implikasi, sehingga kini kita tidak membincangkan apa-apa.

"Pengalaman dengan Setan Merah bergantung, seperti biasa, pada keberuntungan, siapa yang Anda temui, pada peluang ... Jika dia mempunyai peluang yang tepat, bagi saya dia dapat menjadi pemain penting untuk menyelesaikan beberapa masalah pasukan."

Battistini terus mengatakan bahawa Bailly kini gembira di Manchester United tetapi dia mungkin harus menilai masa depannya sekiranya keadaan tidak bertambah baik;

"Sekiranya semua ini tidak berlaku, jelas bahawa keadaan perlu dinilai, tetapi sekarang masih terlalu awal untuk mengatakan hal-hal tertentu. Rakan sepasukan saya di Sepanyol yang menguruskannya berhati-hati dalam semua aspek, tetapi anak lelaki itu sangat fokus Manchester United ”.