Manchester United Transfers & Loans Terkini

Manchester United Transfers and Loans – Manchester United Bersedia Mendorong Sasaran transfers Manchester United Solskjaer.

Manchester United Transfers & Loans

Manchester United Transfers – Man Utd mempunyai enam pemain pertahanan dalam list. Menurut laporan, Manchester United mentarget transfers mereka untuk musim panas depan.

Manchester United Transfers Terkini
Manchester United Transfers Terkini


Manchester United juga bersedia mendorong sasaran transfers Manchester United  Solskjaer. Man Utd dikatakan bersedia menyokong Ole Gunnar Solskjaer dalam usahanya untuk membawa pemain baru ke kelab.


Manchester United menghabiskan jendela Manchester United transfers musim panas selama 70 hari dengan putus asa berusaha mendapatkan kesepakatan untuk Jadon Sancho yang berusia 20 tahun. Borussia Dortmund bersikeras bahawa pemain itu berharga dengan harga 108 juta poundsterling tetapi ketua United akhirnya enggan membayar tandatangannya. 


Manchester United Transfers Target List

Man Utd berhasrat untuk memperkuat bahagian tengah mereka ketika jendela Manchester United transfers baru-baru. Tetapi tidak dapat menurunkan pemain pertahanan seperti Marcos Rojo dan Phil Jones.
Manchester United Transfers Target List
Manchester United Transfers Target List (Ole Gunnar Solskjaer)


Manchester United menjangka dan menilai pilihan transfers mereka pada musim panas depan. Ole Gunnar Solskjaer memercayai Pemain pertahanan dan Penyerang yang berada dalam senarai harapan.

Berikut merupakan list target transfers Manchester United :

  1. Jadon Sancho
  2. Samu Chukwueze
  3. Pau Torres
  4. Dayot Upamecano
  5. Sergio Ramos
  6. Jules Kound


ManUtd Target List – Jadon Sancho

Manchester United Transfers Target List Jadon Sancho
Manchester United Transfers Target List Jadon Sancho


Ole Gunnar Solskjaer telah berbicara secara terbuka mengenai kekurangan kekuatan pemain sayap di kelab dan mengubah formasinya untuk mencuba gaya permainan semula jadi yang ada di dalam pasukannya. Walaupun percubaannya bermain tanpa menyerang pemain sayap, Norweigen dikatakan mahu kelab itu menyokongnya dan menandatangani pemain sayap kanan musim panas ini jika kelab itu tidak dapat menyelesaikan kesepakatan untuk pemain Inggeris, Jadon Sancho.


ManUtd Target List – Samu Chukwueze

Manchester United Transfers Target List Samu Chukwueze
Manchester United Transfers Target List Samu Chukwueze


Samu Chukwueze dikatakan berada di radar Ole setelah terkesan di Villarreal. Anak muda itu akan dikenakan bayaran sekitar £ 71 juta yang dapat menaikkan kening di Old Trafford memandangkan Sancho dapat diperoleh dengan harga lebih dari £ 50 juta dan merupakan bakat yang siap bermain di peringkat teratas dan berkenalan dengan Liga Perdana.


Sekiranya United mengorak langkah untuk Chukwueze, mereka akan menghadapi persaingan dari beberapa kelab Liga Perdana lain termasuk Liverpool, Leicester City, Everton, Chelsea dan Wolves namun dilaporkan bahawa mereka bersedia mendorong keras kesepakatan itu.


ManUtd Target List – Pau Torres

Manchester United Transfers Target List Pau Torres
Manchester United Transfers Target List Pau Torres


Laporan 90 minit pemain pertahanan Villarreal, Pau Torres, menambah daftar target transfers man utd. Solskjaer cukup terkesan dengan hasil persembahannya yang mengagumkan di La Liga.


Pemain berusia 23 tahun itu kini menjadi pemain antarabangsa untuk Sepanyol. Pau Torres juga masuk list Manchester United transfers. Dia telah diberi kesempatan untuk melakukan transfers dengan wang besar ke Liga Perdana.


ManUtd Target list – Dayot Upamecano

Manchester United Transfers Target List Dayot Upamecano
Manchester United Transfers Target List Dayot Upamecano


Pertahanan RB Leipzig Dayot Upamecano juga menjadi sasaran transfers Manchester United. Seperti yang kita-kita ketehui Upamecano telah gencar di beritakan di media dan kabar terakhir dia menyukai post ig yang bercerita tentang transfer nya ke Manchester United.


ManUtd Target list – Sergio Ramos

Manchester United Transfers Target List Sergio Ramos
Manchester United Transfers Target List Sergio Ramos


Menurut laporan, kapten Real Madrid Sergio Ramos yang bebas untuk merundingkan perjanjian pra-kontrak. Pada bulan Januari ketika perbincangan kontrak terus terhenti. Manchester United sedang mengawasi Sergio Ramos, yang sekarang ini telah masuk Manchester United transfers target list.


ManUtd Target List – Jules Kound

Manchester United Transfers Target List Jules Kound
Manchester United Transfers Target List Jules Kound



Manchester United mentarget transfers pemain pertahanan Sevilla, Jules Kound – menurut laporan. Pep Guardiola musim panas ini telah memanggil Jules Kound secara personal. Berserta Ben White dari Brighton dan Caglar Soyuncu dari Leicester.


Manchester United Loans – Brandon Williams

Manchester United Loans Brandon Williams
Manchester United Loans (Brandon Williams)



Selain mencari pemain transfers, Manchester United juga aktif meminjamkan para pemain mudanya.


Di tempat lain, Southampton akan berusaha menandatangani pemain Manchester United Brandon Williams secara pinjaman pada Januari – laporan mendakwa.


Kedatangan Alex Telles musim panas menurukan Williams dari perintah mematuk berikutan .


Atletik mendakwa the Saints adalah salah satu daripada banyak kelab yang memerhatikan pemain berusia 20 tahun itu. Brandons Williams tidak bermain satu minit pun dalam Premier League musim ini.


Laporan itu menambah Williams berminat untuk meninggalkan Manchester United. lalu buat sementara waktu pada musim panas tetapi langkah itu gagal melaksanakanna.


Empat pemain Manchester United memberikan amaran Loans

Empat pemain Manchester United memberikan amaran Loans
Empat pemain Manchester United memberikan amaran Loans


Manchester United telah menghantar sembilan pemain secara loans musim ini. Lalu empat dari mereka tidak berjaya ke padang pada hujung minggu.


Sejumlah pemain Man Utd diberikan amaran lembut pada hujung minggu setelah gagal memasuki padang untuk kelab pinjaman masing-masing.


Man Utd berminat dengan sebilangan pemain pinggiran mereka untuk memperoleh pengalaman berharga dari kelab musim ini. tetapi sekarang mereka menghadapi tugas yang sukar. Mereka harus membuktikan bahawa mereka benar-benar layak bermain.


Ini adalah beg campuran lain untuk sembilan pemain yang kini di loans dari Manchester United. Empat dari mereka tidak berjaya memasuki padang sepanjang pusingan pertandingan terakhir.


Duo midfield, James Garner dan Dylan Levitt. Kedua-duanya pemain gantian yang tidak digunakan ketika Watford dan Charlton seri 1-1 dalam perlawanan masing-masing hujung minggu ini.


Diogo Dalot juga memerhatikan dari bangku simpanan. ketika AC Milan meneruskan permulaan yang baik ke musim baru dengan kemenangan 3-1 menentang Napoli di Serie A.


Pemain Perancis, Aliou Traore juga harus melakukan pemanasan bangku simpanan. ketika dia menyaksikan SM Caen datang dari belakang untuk mengalahkan Le Havre 2-1 di Ligue 2.


Joel Pereira akhirnya membuat penampilan liga untuk Huddersfield Town. Pada hari Sabtu, tetapi mungkin dia tidak melakukannya, kebobolan empat gol dalam kekalahan 4-3 mereka di Stoke City.


Namun, ada lebih banyak berita positif untuk rakan penjaga gol. Seperti Matej Kovar yang memastikan kedudukan bersih ketika Swindon mengalahkan Bristol Rovers 1-0 di Liga Satu.


Di’Shon Bernard juga menyimpan clean sheet, ketika Salford mengalahkan Bradford 3-0 di Liga Dua. Lalu Max Taylor bermain penuh ketika Kidderminster Harriers seri 2-2 di Farsley Celtic di Liga Nasional Utara.


Tahith Chong adalah pasukan penyudah waktu akhir ketika Werder Bremen seri 1-1 di Bayern Munich di Bundesliga. (via MEN & TUS)