Lima Pemain Dengan Peluang Kecil Untuk Menyertai Manchester United Pada Jendela Perpindahan Januari

Manchester United mungkin tergoda untuk melihat pasaran perpindahan pada Januari.

 

Lima Pemain Dengan Peluang Kecil Untuk Menyertai Manchester United Pada Jendela Perpindahan Januari
Lima Pemain Dengan Peluang Kecil Untuk Menyertai Manchester United Pada Jendela Perpindahan Januari

Ini adalah musim panas yang perlahan dari segi urusan pertukaran untuk Man Utd - tetapi Ole Gunnar Solskjaer mungkin tergoda untuk menyelam ke pasar Januari untuk penguatan selanjutnya.

Manchester United mungkin tergoda untuk melihat pasaran perpindahan pada Januari kerana Ole Gunnar Solskjaer kelihatan mendorong pasukannya ke empat teratas.

Musim ini merupakan permulaan yang sangat bercampur-campur bagi pasukan Solskjaer, dengan kekalahan berturut-turut menentang Arsenal dan Istanbul Basaksehir baru-baru ini, tetapi kemenangan ke atas Everton pada hari Sabtu membawa sedikit kesakitan buat penyokong United.

Ia adalah jendela perpindahan musim panas yang agak sibuk bagi Ed Woodward dan United - membawa Donny van de Beek, Alex Telles dan Edinson Cavani, Facundo Pellistri dan Amad Diallo.

Biasanya selepas kekalahan, penyokong dan pakar menunjukkan beberapa kawasan yang mungkin ditangani oleh Solskjaer pada jendela Januari.

Gary Neville telah menjelaskan perasaannya terhadap kegagalan United dalam jendela perpindahan musim panas, dan kawasan yang dapat mereka atasi pada bulan Januari.

Neville berkata kepada Sky Sports: "Mereka mahu Jadon Sancho jelas bermain di bahagian itu (sebelah kanan) dan ia kelihatan seperti ralat buruk yang nyata ketika tidak mendapat kedudukan itu."

Namun, legenda Man United yang lain - Paul Scholes - tidak bersetuju dengan Neville dan berpendapat kelab lamanya harus meninggalkan pengejaran Sancho dan sebaliknya mencari penyerang tengah.

Scholes memberitahu Stadium Astro: "(Anthony) Martial hampir menghubungkan kita dengan pemikiran bahawa dia adalah salah satu pada akhir musim lalu kerana dia menjaringkan begitu banyak gol dan cukup bagus.

"Dia memulai musim ini dengan buruk sekali lagi (berbicara pada awal Oktober), yang membuat anda menganggapnya tidak. Ini menyesatkan. Itulah sebabnya saya terus mengatakan bahawa kami memerlukan kelas 9. No.

Menurut SkyBet, United adalah 25/1 untuk menandatangani kontrak penyerang Paris Saint-Germain, Kylian Mbappe.

Ini adalah peluang besar bagi pemain antarabangsa Perancis - yang diakui secara meluas sebagai salah satu penyerang tengah paling berbakat dalam bola sepak dunia - tetapi terdapat banyak spekulasi mengenai masa depannya di Parc des Princes.

Selain itu, kedudukan lain telah diperingkat di laman web pertaruhan, seperti pemain tengah Declan Rice, Dele Alli dan Mesut Ozil.

Rice telah banyak dikaitkan dengan perpindahan ke Chelsea tetapi dia dihargai 14/1 untuk pindah ke Old Trafford. Alli, yang tidak disukai oleh Jose Mourinho di Tottenham Hotspur pada awal musim ini - hanya 8/1.

Ozil berada di kedudukan 16/1 setelah tersisih dari kedua pasukan Liga Perdana dan Liga Europa Arsenal, dengan kontraknya akan berakhir pada awal musim panas depan.

Sancho, yang United mengejar sebahagian besar musim panas, berharga 5/1 untuk akhirnya melengkapkan perpindahan ke pasukan Solskjaer.

Peluang perpindahan pemain SkyBet untuk Man Utd

Coady (16/1)

Nasi (14/1)

Alli (8/1)

Sancho (5/1)

Mbappe (25/1)

Ozil (16/1)