Jadon Sancho Abaikan Gangguan Transfer ke Manchester United

Jadon Sancho telah menghentikan saranan permulaannya yang perlahan ke musim baru kerana dia gagal berpindah ke Manchester United.
Jadon Sancho Abaikan Gangguan Transfer ke  Manchester United
Jadon Sancho Abaikan Gangguan Transfer ke  Manchester United


Man Utd mahu menandatangani Jadon Sancho dari Borussia Dortmund di jendela perpindahan musim panas.

Jadon Sancho telah menghentikan saranan permulaannya yang perlahan ke musim baru kerana dia gagal berpindah ke Manchester United di jendela perpindahan musim panas.

United mengenal pasti pemain antarabangsa England sebagai sasaran utama mereka pada musim panas tetapi tidak dapat membuat perjanjian dengan Borussia Dortmund untuk mendapatkan tandatangannya.

Pasukan Ole Gunnar Solskjaer bersedia untuk melaburkan yuran rekod Britain untuk mendaratkan Sancho tetapi tidak dapat menemukan kompromi yang sesuai dengan kelab Bundesliga mengenai kemungkinan struktur perjanjian.

Dortmund terjebak dengan harga permintaan € 120 juta untuk pemain antarabangsa England itu dan tidak mahu menerima bayaran pendahuluan yang lebih rendah dengan tambahan yang berkaitan dengan prestasi. United merasakan jumlah pakej perpindahan yang dituntut Dortmund tidak realistik memandangkan ia bermaksud menghancurkan yuran rekod kelab mereka sendiri serta membayar yuran pemain dan ejen yang signifikan.

Setelah ketinggalan dalam permainan berprofil tinggi, Sancho tidak begitu menyerlah sejauh ini musim ini dan belum menjaringkan gol dalam enam penampilannya di Bundesliga, walaupun dia mempunyai tiga assist untuk namanya.

Pemain berusia 20 tahun itu kelihatan seperti yang terbaik ketika dia menjaringkan gol untuk England dalam kemenangan persahabatan 3-0 ke atas Republik Ireland pada Khamis malam dan selepas perlawanan dia ditanya apakah spekulasi perpindahan telah mengalihkan perhatiannya.

"Tidak, saya rasa tidak begitu," katanya kepada ITV Sport.

“Saya merasa seperti setiap pemain sedikit merosot dalam karier mereka, dan saya merasakan saya sedang melalui saat ini. Begitulah cara saya bangkit dan saya gembira kerana mempunyai pengurus yang percaya dan mengawasi saya. "

MEN Sport memahami bahawa United akan mengekalkan Sancho dalam senarai pendek mereka menjelang tahun depan tetapi kesepakatan akan tetap sukar dilakukan memandangkan kehilangan pendapatan yang akan mereka alami pada bulan-bulan mendatang.