Fabrizio Romano: Khabar angin Transfer Manchester United Terlalu Berlebihan

Wartawan terkenal Fabrizio Romano telah keluar dan memberikan tamparan yang menyedihkan terhadap khabar angin yang menghubungkan Manchester United.
Fabrizio Romano: Khabar angin Transfer Manchester United Terlalu Berlebihan
Fabrizio Romano: Khabar angin Transfer Manchester United Terlalu Berlebihan


Wartawan terkenal Fabrizio Romano telah keluar dan memberikan tamparan yang menyedihkan terhadap khabar angin yang menghubungkan Manchester United dengan langkah masa depan untuk Hakan Calhanoglu.

Wartawan terkenal Fabrizio Romano telah keluar dan memberikan tamparan yang menyedihkan terhadap khabar angin yang mengaitkan Manchester United dengan langkah masa depan untuk Hakan Calhanoglu, dalam episod baru-baru ini di podcast Here We Go.

Calhanoglu tidak mendapat kontrak pada musim panas dan telah dilaporkan secara meluas bahawa tidak mungkin pemain antarabangsa Turki itu akan menandatangani perjanjian baru dengan gergasi Itali.

Oleh kerana kontraknya habis dalam masa kurang dari 12 bulan, Calhanoglu akan dapat berbicara dengan calon pelamar pada bulan Januari untuk menandatangani kontrak percuma. Manchester United dikatakan sebagai salah satu kelab yang berminat dan bersedia menawarkan kontrak selama lima tahun kepada pembuat permainan itu, yang akan menjadikannya kekal di kelab sehingga Jun 2026.

Terdapat juga beberapa laporan yang mendakwa bahawa khabar angin ini tidak benar dan bahawa wakil pemain hanya menggunakan nama dan jenama Manchester United untuk mencuba dan mencari lebih banyak wang untuk pelanggan mereka dengan calon pembeli lain

Pemindahan itu agak gelap kerana ia pertama kali dilaporkan beberapa minggu yang lalu, namun, kini guru dan wartawan perpindahan yang sangat terkenal, Fabrizio Romano telah menamatkan khabar angin yang mengaitkan Calhanoglu dengan perpindahan ke Manchester United, di sini. Kami pergi podcast.

Orang Itali menyatakan bahawa Hakan "Calhanoglu tidak pernah dekat dengan Manchester United. Dia berada di AC Milan dan kemungkinan akan memperpanjang kontraknya (dengan Milan). "


Tidak jelas di mana pemain berusia 26 tahun itu akan masuk ke Old Trafford kerana penandatanganan Donny van de Beek pada musim panas, serta kedatangan Bruno Fernandes pada Januari yang lalu, kerana jelas tidak akan memerlukan kedai yang lebih kreatif dalam pasukan.


Mungkin wakil pemain tengah itu menggunakan nama Manchester United untuk menambahkan penilaiannya, tetapi untuk pertukaran percuma, dia pasti bukan pemain terburuk di dunia.