Barcelona dan Real Madrid Sedang Memperhatikan Pemain Manchester United Bruno Fernandes

Manchester United Malaysia News - Barcelona dan Real Madrid berminat untuk menandatangani Bruno Fernandes Manchester United.
Barcelona dan Real Madrid Sedang Memperhatikan Pemain Manchester United Bruno Fernandes
Barcelona dan Real Madrid Sedang Memperhatikan Pemain Manchester United Bruno Fernandes


Barcelona dan Real Madrid berminat untuk menandatangani Bruno Fernandes dari Manchester United pada akhir musim, menurut laporan.

Pemain tengah Portugal itu dengan cepat menjadi kegemaran utama di Old Trafford sejak kedatangannya Januari lalu dan telah menjadi salah satu pemain terbaik kelab sejak itu.

Hubungan sebelumnya dengan perpindahan ke Sepanyol disebut-sebut secara terus menerus ketika dia bermain dengan Sporting Lisbon dan, agak mengejutkan, khabar angin itu muncul sekali lagi.

Laporan yang dikutip oleh Sport mendakwa bahawa Fernandes 'muak' dengan United, dengan 'konflik dalaman' menjadikan pemain berusia 26 tahun itu bersedia untuk bergerak pada musim panas depan jika objektif sukan tidak tercapai.

Walaupun begitu, agak rumit untuk desas-desus, terutamanya Fernandes sendiri yang berbicara bulan lalu di tengah-tengah cadangan bahawa dia tidak setuju dengan Ole Gunnar Solskjaer.

Kemudian ada kes bayaran perpindahan yang terlibat, kerana United akan adil untuk meminta tokoh astronomi untuk perkhidmatannya memandangkan harga yang mereka bayar dan persembahannya sejak itu.

Masalah aliran tunai Barcelona telah didokumentasikan dengan baik, jadi sukar untuk melihat dari mana wang itu akan datang, dan kekurangan tawaran Real Madrid pada musim panas menunjukkan keadaan serupa di ibu negara Sepanyol.

Di tempat lain, dan berpegang pada tema Sepanyol, Marca mendakwa United adalah antara kelab yang mengawasi situasi di sekitar kapten Real Madrid, Sergio Ramos.

Pemain berusia 34 tahun itu tidak mempunyai kontrak pada akhir musim dan dikatakan sedang mempertimbangkan pilihannya, walaupun perjanjian baru dengan Los Blancos masih boleh muncul.

Nama United disebut secara khusus bersama dengan Paris Saint-Germain dan Juventus, dengan cadangan bahawa ketiga-tiga mereka mengawasi perkembangan.